5 682  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
16
obiekt
obiekt
plaża
teren hotelu
teren hotelu

Opis oferty

Region: ChalkidikiBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK993868

Lokalizacja

Hotel znajduje się w Sani, tuż przy plaży i ok. 19 km od najbliższych atrakcji turystycznych. Do Nea Moudania jest 26 km, a do Nea Fokea około 10 km. W okolicy dostępne są sklepy, bary, restauracje oraz przystanek autobusowy.

Plaża

Simantro Resort dysponuje prywatną plażą z serwisem - leżakami i parasolami. Piasek i łagodne zejście do morza zapewniają wygodę zarówno dorosłym, jak i dzieciom. To idealne miejsce na spokojny relaks nad wodą.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Obiekt oferuje 346 pokoi, cztery restauracje, lobby bar, minimarket, kantor wymiany walut, parking oraz Wi-Fi. Dla dzieci przygotowano plac zabaw. Dodatkowo do dyspozycji gości są 4 windy i udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Hotel oferuje również 9 sal konferencyjnych na łącznie 900 osób.

Atrakcje hotelowe

Na zewnątrz znajdują się dwa baseny ze słodką wodą, w tym jeden zintegrowany z brodzikiem dla dzieci. W hotelu działa centrum spa z sauną, jacuzzi oraz możliwością wykupienia masaży. Goście mogą korzystać z siłowni, stołu do tenisa i boiska do siatkówki plażowej. Dla fanów aktywności dostępna jest wypożyczalnia rowerów.

Dla dzieci

Hotel oferuje pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi i plac zabaw. Dostępne są łóżeczka dziecięce bez dodatkowych opłat. Oferta hotelu sprzyja rodzinom z dziećmi, również dzięki dużej powierzchni zieleni i bliskości plaży.

Pokoje i zakwaterowanie

Goście mogą wybierać spośród licznych typów zakwaterowania:

• Pokoje standardowe (ok. 28 m2) - z balkonem lub tarasem, TV, klimatyzacją i łazienką.

• Pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi (ok. 28 m2) - idealne dla rodzin z dziećmi.

• Pokoje typu Double Comfort, Classic i Superior - z dodatkowymi udogodnieniami.

• Apartamenty z 1 sypialnią i pokoje z dostępem do laguny (do 40 m2) - przestronne i komfortowe. Wszystkie pokoje są klimatyzowane (centralne sterowanie od kwietnia do października), wyposażone w sejf, czajnik, telewizor oraz łazienkę z wanną lub prysznicem. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika (szczegóły poniżej oraz na stronie przewoźnika)

• RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Dodatkowo płatne bagaże:

• Dodatkowy bagaż osobisty np. torebka osobista czy też laptop. Ten rodzaj bagażu nie może przekraczać 3 kg, a jego max. wymiary to 40x30x15 cm.

• Bagaż rejestrowany 23 kg

Przekroczenie limitów bagażu jest naliczane według cennika przewoźnika. Ze względów technicznych bagaż rejestrowany nie może przekraczać 32 kg wagi, oraz 250 cm całkowitego wymiaru (przez wymiar bagażu rozumiemy sumę długości, szerokości i wysokości bagażu, obejmujące uchwyty boczne kieszenie i koła). Dzieci poniżej 2. roku życia podróżujące na kolanach dorosłych nie są uprawnione do przewozu własnego bagażu. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż (kabinowy) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacjiCeny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Lokalny podatek

Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:

2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym

5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym

10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym

15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard room

2 dorosłych

Śniadania i obiadokolacje
Wylot
19:50
22:45
KRK · 24.09 (Śr.)Kraków
SKG · 24.09 (Śr.)Saloniki
Przylot
23:10
00:10
SKG · 01.10 (Śr.)Thessaloniki
KRK · 02.10 (Czw.)Kraków
5 682 zł
za pokój

Standard cozy room

2 dorosłych

Śniadania i obiadokolacje
Wylot
19:50
22:45
KRK · 24.09 (Śr.)Kraków
SKG · 24.09 (Śr.)Saloniki
Przylot
23:10
00:10
SKG · 01.10 (Śr.)Thessaloniki
KRK · 02.10 (Czw.)Kraków
5 946 zł
za pokój

Standard double comfort room

2 dorosłych

Śniadania i obiadokolacje
Wylot
19:50
22:45
KRK · 24.09 (Śr.)Kraków
SKG · 24.09 (Śr.)Saloniki
Przylot
23:10
00:10
SKG · 01.10 (Śr.)Thessaloniki
KRK · 02.10 (Czw.)Kraków
6 164 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking X Parking, ul. Medweckiego 40, 32-083 Balice

200
za 1 auto
1 auto
Data od
24.09.2025
Data do
02.10.2025
200
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

324
za wycieczkę
324
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka5 682

Cena całkowita

5 682
Zaliczka płatna teraz1 705
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 25

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 25 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Grażyna
Opinia zweryfikowana

Czerwiec 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 19.06.2024

7.6

+4

Fantastyczny pobyt w hotelu Simantro Resort przy plaży" - okres 31 maj do 7 czerwiec 2024 r.

Hotel jest idealnie położony tuż przy plaży, co sprawia, że dostęp do morza jest niezwykle wygodny. Idealna głębokość dla dzieci - bardzo długo jest płytko. Na terenie ośrodka jest sklep gdzie można kupić przekąski, pamiątki i produkty plażowe, 2 baseny i dużo roślinności.

Pokój w hotelu był czysty, a codzienne sprzątanie przez serwis utrzymywało wysoki standard higieny. Plaża piaszczysta, dostępne leżaki i parasole co super się sprawdza przy intensywnym słońcu. Przy basenach też leżaki i parasole.

Personel hotelowy był niezwykle uprzejmy i pomocny. Szybko reagowano na nasze potrzeby, a wszelkie prośby były realizowane z uśmiechem.

Restauracja hotelowa serwowała smaczne posiłki, z dużym wyborem dań zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Śniadania od 7:30 do 10:30, natomiast obiadokolacje od 18:30 do 21:30.

Hotel i jego otoczenie były bardzo czyste. Codzienne sprzątanie oraz dbałość o detale sprawiały, że czuliśmy się komfortowo przez cały pobyt.

Cena za pobyt była adekwatna do oferowanych udogodnień i lokalizacji. Uważam, że hotel oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Hotel Simantro Resort położony jest w spokojnej okolicy tuż przy plaży, co czyni go idealnym miejscem dla rodzin z dziećmi i seniorów szukających wypoczynku. Cicha okolica sprzyja relaksowi, jednak warto zaznaczyć, że usytuowanie 'na odludzi' może utrudniać dostęp do innych atrakcji turystycznych.

Zaskakującym aspektem jest fakt, że infrastruktura hotelowa to przekształcony "klasztor" :)

Zalety

- plaża,

- łagodne zejście do morza,

- czysta woda,

- sympatyczna obsług,

- spokój i cisza

Wady

- położenie na "odludziu", bez samochodu trudno dostać się do najbliższej miejscowości

Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

23°C
19°C
24°C
12

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje opłata klimatyczna, którą opłacisz podczas zakwaterowania. Obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób. Jej kwota zależy od długości pobytu i kategorii noclegu.

Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień

Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień

Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.

Marzysz o wakacjach?

Nie czekaj, łap wakacyjne perełki!

Sprawdź oferty