7 536  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
30
teren hotelu
restauracja
budynek główny, basen
basen
basen

Opis oferty

Region: Sharm el SheikhBiuro podróży (przedsiębiorca): Join UPKod oferty: WAK875810

Informacje ogólne

Movenpick Sharm 5 to godny przedstawiciel słynnej sieci hoteli na wybrzeżu Morza Czerwonego. Hotel położony jest na wzgórzu w północnej części zatoki Naama. Budynki amfiteatralnie schodzą nad brzeg morza, co zapewnia wspaniały widok ze wszystkich pokoi. Wspaniała orientalna architektura białych budynków z kopułami, łukami, zastosowanie mozaiki, kowalstwo, orientalne dziewiarstwo - zanurza w bajce już od pierwszej minuty pobytu. Wysoki poziom obsługi, wspaniała kuchnia, przytulne pokoje, zielony zadbany teren - wszystko to przyczyni się do wspaniałego wypoczynku. A dla miłośników aktywności na świeżym powietrzu dostępne są korty tenisowe, własna stajnia hotelowa i cała gama rozrywek Naama Bay. Przy hotelu zaczyna się promenada z licznymi barami, restauracjami i fajkami wodnymi, która biegnie wzdłuż wybrzeża.

Kategoria lokalna

5 gwiazdek

Położenie

• Lotnisko w Sharm El Sheikh - 11 km

• Centrum Sharm El Sheikh - 2 km

• Naama Bay - 2 km

• Plaża - 180 m

Plaża

Obiekt posiada 5 prywatnych, piaszczystych plaż. Najbliższa:

• 180 m od hotelu

• Prywatna

• Piaszczysta

• Pomost

• Leżaki i parasole w cenie

• Bar na plaży

Zakwaterowanie

• COMFORT GROUND FLOOR SEA VIEW ROOM: ok. 35 m2, na parterze, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, bezpłatne Wi-Fi, balkon, pokój wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• SUPERIOR ROOM: ok. 35 m2, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, bezpłatne Wi-Fi, balkon francuski, pokój wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• SUPERIOR ROOM SEA VIEW: ok. 35 m2, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, widok na morze, bezpłatne Wi-Fi, balkon francuski, pokój wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• DELXUE ROOM: ok. 30 m2, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, bezpłatne Wi-Fi, balkon francuski, pokój wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• DELUXE SEA VIEW ROOM: ok. 30 m2, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, widok na morze, bezpłatne Wi-Fi, balkon francuski, pokój wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• EXECUTIVE SUITE GARDEN VIEW: ok. 70 m2, widok na ogród, 1 łóżko podwójne typu king-size, salon i oddzielna sypialnia, bezpłatne Wi-Fi, balkon/taras, apartament wyposażony jest w TV, sofę, minibar, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon i sejf. Łazienka wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym, wysokiej jakości suszarkę do włosów i szlafroki.

• PRESIDENTIAL SUITE

Sport, rozrywka

Bezpłatnie:

• Basen zewnętrzny (podgrzewany zimą)

• Siłownia

Za opłatą:

• SPA (masaże, jacuzzi, hammam, sauna)

• Windsurfing

• 4 korty tenisowe

• Centrum jazdy konnej

• Nurkowanie

• Sporty wodne na plaży

• Wynajem samochodu

• Sklep z pamiątkami

Dzieci

• Basen kryty dla dzieci (podgrzewany zimą)

• Plac zabaw

• Miniklub

• Menu i krzesełka w restauracji

• Opiekunka dla dziecka (za opłatą)

Wyżywienie

Restauracje i bary:

• Liwa - restauracja główna w formie bufetu

• Rangoli - restauracja a la carte z kuchnią indyjską; za opłatą

• El Kababgy - restauracja a la carte z kuchnią egipską

• Bar w lobby

• Horizon Bar - za opłatą

• Bar na plaży

• Bar przy basenie

• Kawiarnia Zeno Café

System żywnościowy:

• Śniadania

• Śniadania i Obiadokolacje

• All inclusive: śniadanie w restauracji głównej 06:30 - 10:30 (bufet)

• Późne śniadanie 10:30 - 11:30 w barze w lobby

• Obiad w restauracji głównej 13:00 - 15:00 (bufet) LUB w restauracji przy basenie 13:00 - 16:00 (a la carte)

• Kolacja w restauracji głównej 18:30 - 21:30 (bufet)

• Jedna bezpłatna kolacja na pobyt (minimum 7 nocy) w restauracji a la carte El Kababgy - wymagana rezerwacja

• Chocolate hour w barze w lobby 17:30 - 18:30 lody - 2 kupony dla Single Room i 4 kupony dla Double Room do wykorzystania w godzinach 10:00 - 17:00 w barze przy basenie i 18:00 - 23:00 w Zeno Café

• Jeśli Goście planują spędzić dzień poza hotelem dostępne są boxy z posiłkiem - do zamówienia z wyprzedzeniem

• Napoje w cenie: woda mineralna, napoje bezalkoholowe, soki, herbata, kawa rozpuszczalna, koktajle bezalkoholowe, lokalne piwo, lokalne alkohole (gin, wódka, whisky, rum, brandy, tequila, ouzo), koktajle alkoholowe z listy All Inclusive"

• Wino serwowane tylko do obiadu i kolacji oraz w barze w lobby Moods

• Lokalne napoje alkoholowe serwowane są od 12:00 do 00:00 minibar za opłatą

• Codziennie uzupełniana w pokoju 1 butelka wody mineralnej o pojemności 1,5 l oraz zestaw do kawy i herbaty

• Napoje za opłatą: świeżo wyciskane soki, kawa po turecku, espresso i inne kawy specjalne, importowane napoje alkoholowe, woda gazowana, napoje w puszkach i butelkach, wszystkie napoje w barze Horizon

W hotelu za dodatkową opłatą 30 USD od osoby za noc można wykupić Prestige All-Inclusive Experience, które obejmuje:

• 30-minutową przejażdżkę konną wzdłuż brzegu Morza Czerwonego

• Nieograniczone lokalne napoje alkoholowe, koktajle i wino dostępne 24 godziny na dobę

• Późne śniadanie, przekąski i trzy główne posiłki każdego dnia ( w formie bufetu lub dania a la carte przy basenie)

• Raz w tygodniu posiłek w restauracji a la carte El Kababgy

• Lampka wina lub drink o zachodzie słońca w Horizon Bar

• Lody przy basenie dostępne cały dzień (limit 3 gałek na osobę)

• 3 sezonowe świeże soki na osobę dziennie

• Świeżo parzona kawa w barze przy basenie (4 kawy premium na osobę dziennie)

• Minibar zaopatrzony w napoje bezalkoholowe, uzupełniane codziennie

• Zniżki na zabiegi SPA, w tym saunę, łaźnię parową, łaźnę turecką i maskę na twarz

• Wybór pomiędzy lekcją nurkowania lub wycieczką łodzią ze szklanym dnem

• Do 4 sziszy dziennie w SAWA Café

• Pranie w cenie do 50 sztuk tygodniowo

• Zabierz do domu 5 profesjonalnie przygotowanych zdjęć, aby zapamiętać swój pobyt

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

• 2 pokoje dla osób niepełnosprawnych w hotelu

• Tylko pokoje są dostosowane dla osób niepełnosprawnych

• Teren hotelu i plaża nie posiadają udogodnień dla osób niepełnosprawnych

Ważne

W Egipcie podjęto decyzję, że nie można obecnie wpuszczać obywateli Syrii do tego kraju (z wyjątkiem posiadaczy tymczasowego pobytu w Egipcie w celach innych niż turystyczne). W przypadku naruszenia tego zakazu, zostanie nałożona kara finansowa.

Dostawki

W większości egipskich hoteli oferowana jest tylko 1 dostawka. Najczęściej jest to rozkładane łóżko pojedyncze. Należy wziąć to pod uwagę przy zakwaterowaniu 2+2 lub 3+1, gdzie 1 dziecko nie otrzyma dostawki i będzie spało z rodzicami.

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Classic classic partial sea view room double room

2 dorosłych

Wylot
15:2020:45
POZ · 14.04 (Wt.)Poznań
SSH · 14.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
Przylot
10:5014:20
SSH · 21.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
POZ · 21.04 (Wt.)Poznań
7 536 zł
za pokój

Deluxe deluxe sea side view double room

2 dorosłych

Wylot
15:2020:45
POZ · 14.04 (Wt.)Poznań
SSH · 14.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
Przylot
10:5014:20
SSH · 21.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
POZ · 21.04 (Wt.)Poznań
8 026 zł
za pokój

Superior superior side sea view double room

2 dorosłych

Wylot
15:2020:45
POZ · 14.04 (Wt.)Poznań
SSH · 14.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
Przylot
10:5014:20
SSH · 21.04 (Wt.)Sharm El Sheikh
POZ · 21.04 (Wt.)Poznań
8 146 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking u Króla, Bukowska 5, 62-081 Wysogotowo

150
za 1 auto
1 auto
Data od
14.04.2026
Data do
21.04.2026
150
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

288
za wycieczkę
288
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka7 536

Cena całkowita

7 536
Zaliczka płatna teraz754
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 4 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Klaudia
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2025

·

Para

Dodano: 10.08.2025

3.6

+3

Absolutnie nie polecamy tego hotelu – były to nasze najgorsze wakacje w życiu, a podróżujemy sporo. Mimo że zapłaciliśmy prawie 10 tysięcy zł za pobyt dla dwóch osób w formule All Inclusive, od pierwszych chwil czuliśmy się tam jak intruzi, którym trzeba patrzeć na ręce. Przy każdym wejściu na posiłek spisywano numer pokoju, jakbyśmy próbowali wynieść pół bufetu. Znajoma, która wyszła zjeść przy stoliku na zewnątrz i chciała wrócić po zwykłą Coca-Colę, miała problemy z wejściem.

Hotel sprawia pozory luksusu, ale im dłużej się w nim przebywa, tym bardziej wychodzi na jaw, że jest to jedynie fasada. Obsługa w większości posługuje się językiem rosyjskim, co w połączeniu z faktem, że 95% gości to Rosjanie, sprawia, że osoby z innych krajów czują się wyobcowane. Nas, Polaków, było zaledwie czworo. Po angielsku da się porozumieć, ale w ograniczonym stopniu – dla kogoś, kto nie zna tego języka dobrze, kontakt z obsługą będzie praktycznie niemożliwy. Brak jest polskich animatorów, a animacje prowadzone są wyłącznie po rosyjsku lub angielsku. Sam zespół animacyjny jest sympatyczny, ale bariery językowe robią swoje.

Formuła All Inclusive w tym hotelu to kpina. Napoje podawane są w papierowych lub maleńkich plastikowych kubkach, a piwo to głównie piana – dosłownie jeden łyk płynu. Nawet po zostawieniu napiwku serwowano to samo „mikro piwo”. Drinki, które w jednym barze są darmowe, w innym już płatne – i to te same składem. Ciężko było się połapać, co faktycznie obejmuje All Inclusive, a co jest dodatkowo płatne.

Żartem były lody – pomimo All Inclusive, otrzymywało się papierowe kupony na dwie gałki gorszej jakości lodów dwa razy dziennie. Lody Movenpick, mimo że hotel nosi tę samą nazwę, były dodatkowo płatne. Kolejna dziwna praktyka – niektóre bary czy restauracje zamykano wcześniej, niż deklarowano. Bar, który miał działać do północy, o 23:00 miał już zgaszone światła i wypraszano gości, a czynny pozostawał tylko ten z dopłatą.

Oferta gastronomiczna była uboga i mało elastyczna. Przykład: w barze przy recepcji miały być słodkości i wypieki. Gdy o nie poprosiłam, pani z obsługi nie wiedziała, o co chodzi. Dopiero po interwencji menadżera wyjęto spod lady (!) trzy zastreczowane talerze z kilkoma mini bułeczkami. Pani postawiła je przed nami i… stała, patrząc, jak jemy. Atmosfera była tak niezręczna, że szybko się stamtąd zebraliśmy.

Sprzątanie w pokojach było na bardzo niskim poziomie. Plamy w łazience, które były już w dniu przyjazdu, pozostały do końca pobytu. W zlewie brud i zacieki – mam na to zdjęcia. Wrażenie, jakie robi hotel przy pierwszym kontakcie, bardzo szybko znika, gdy widzi się takie szczegóły.

Infrastruktura to kolejny koszmar. Aby dojść do lobby, trzeba pokonać labirynt przejść między piętrami, ponieważ środek hotelu jest w budowie (powstają ruchome schody). Przejście zajmuje około 10 minut. To miejsce jest wyjątkowo nieprzyjazne dla dzieci, osób starszych czy z ograniczoną mobilnością.

Rafa przy hotelu może i jest, ale w większości martwa. Rozrywka praktycznie nie istnieje – poza muzyką na żywo na flecie w płatnym barze wieczorem i animatorów nie ma żadnych atrakcji. Wszystko jest tak zorganizowane, by gość dokupił droższą opcję „Prestige”, w ramach której można napić się normalnej kawy czy skorzystać z dodatkowych aktywności, jak jazda konna.

Podsumowując – właściciele stawiają na maksymalny zysk kosztem gości. Nawet jeśli obsługa sama w sobie jest miła (co wynika raczej z kultury osobistej pracowników niż standardów hotelu), to ich możliwości są mocno ograniczone przez politykę zarządzających. Zapłaciliśmy jak za luksusowe wakacje, a czuliśmy się jak w miejscu, które próbuje wycisnąć z gościa każdą dodatkową złotówkę, jednocześnie traktując go z podejrzliwością. W zeszłym roku w Grecji, za tę samą kwotę, mieliśmy prawdziwe 5* – szkło, firmowe alkohole, pełny dostęp do oferty hotelu bez ukrytych opłat.

(...)

Bieda w kubeczkach, lodowe kupony, zamykane bary i ciągłe poczucie, że trzeba dopłacić, żeby móc korzystać z „pełnego” standardu. Nie polecamy absolutnie nikomu i mamy nadzieję, że nasza opinia uchroni innych przed zmarnowanym urlopem.

Zalety

Miły i zaangażowany zespół animacyjny.

Sympatyczna obsługa indywidualna.

Dostępna rafa przy plaży (choć w większości martwa).

Bliskość plaży, wystarczająca liczba leżaków.

Kilka miejsc z ładnym widokiem na morze.

Czysta woda w morzu.

Dobre pierwsze wrażenie przy wejściu do hotelu.

Wady

Obsługa głównie rosyjskojęzyczna, brak polskich animatorów.

Większość gości to Rosjanie

All Inclusive ubogie, piwo to piana, czujesz się jak złodziej

Lody tylko na kupony, Movenpick płatne.

Bary zamykane wcześniej niż w ofercie.

Słabe sprzątanie, hotel w remoncie, trudny dostęp do lobby.

Mało atrakcji, namawianie do opcji Prestige.

(...)

Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Movenpick Resort Sharm el Sheikh (ex. Sofitel)

Nurkowanie w Sharm el Sheikh 7 km w linii prostej od hotelu
Sharm el Sheikh to istny raj dla pasjonatów odkrywania uroków podwodnego świata, a rafy koralowe znajdujące się w pobliżu tego znanego egipskiego kurortu, uznawane są za jedne z najbardziej fascynujących na świecie. W Sharm el Sheikh nie brakuje doskonałych warunków do snokelingu oraz nurkowania głębinowego z akwalungiem, bez względu stopień zaawansowania. Wśród najpopularniejszych miejscówek do nurkowania, wymienić można m.in. Park Narodowy Ras Mohammed, wyspę Tiran oraz okolice wraku Thistlegorm. W tych rejonach temperatura Morza Czerwonego rzadko spada poniżej 20 st. C, a wysokie zasolenie wody przekłada się na doskonałą widoczność, sięgającą 20-30 metrów. Na amatorów głębin czeka m.in. ok. 250 raf koralowych i ponad 1000 gatunków ryb!

Zobacz więcej

Nurkowanie w Sharm el Sheikh

Pogoda

Kwiecień

25°C
16°C
22°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

Wiza Sinai Only
Podczas podróży do kurortów położonych na Półwyspie Synaj takich jak Sharm El-Sheikh, Taba czy Dahab jest możliwość otrzymania na lotnisku bezpłatnej wizy wydawanej jako stempel paszportowy. Wiza ważna jest przez 14 dni i uprawnia do podróżowania po wschodnim Wybrzeżu Półwyspu Synaj: od Granic Ras Mohammed (w pobliżu miasta Sharm el Sheikh) do Taby włącznie oraz do Klasztoru Świętej Katarzyny na południu półwyspu. Należy pamiętać, że ten rodzaj wizy nie upoważnia do poruszania się po pozostałych częściach Półwyspu Synaj, ani wyjazdów na wycieczki fakultatywne do innych miejscowości Egiptu.