3 460  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
38
basen
teren hotelu
basen
basen
pokój

Opis oferty

Region: Złote PiaskiBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK975716

Lokalizacja

Hotel znajduje się w popularnym kurorcie Albena, około 900 m od plaży, do której co 30 minut kursuje bezpłatny transfer. Centrum Albeny znajduje się również 900 m od hotelu, a najbliższy supermarket oddalony jest o 500 m. W pobliżu znajdują się także wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (400 m), co ułatwia zwiedzanie regionu. Atrakcje w pobliżu:

• Aquamania Aquapark - tuż obok hotelu

• Warna - 28 km

• Balchik - 15 km

• Dobrich - 40 km

• Lotnisko w Warnie (VAR) - 42 km

• Lotnisko w Burgas (BOJ) - 148 km

Plaża

Hotel oferuje transfer na plażę, która znajduje się około 900 m od obiektu. Jest to szeroka, piaszczysta plaża, na której leżaki i parasole są dostępne za dodatkową opłatą.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Hotel Family Club Ralitsa Aqua oferuje 285 komfortowych pokoi oraz szeroką gamę udogodnień:

• Recepcja 24h (zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00)

• Wi-Fi

• Lobby z barem

• 2 windy

• Klimatyzowana restauracja

• Salon fryzjerski

• Minimarket

• Sejf w recepcji (za opłatą)

• Parking (za dodatkową opłatą)

Atrakcje hotelowe

• Siatkówka plażowa

• Piłka nożna

• Rzutki (bezpłatnie)

• Minigolf

• Tenis stołowy (bezpłatnie)

• Aerobik

• Bilard (za opłatą)

• Wypożyczalnia rowerów

• Wieczorne pokazy i muzyka na żywo

• Wellness & SPA: Masaże (za opłatą)

Na terenie hotelu znajdują się 2 duże baseny oraz brodzik dla dzieci.

• Leżaki i parasole przy basenie - bezpłatne

• Bar przy basenie

Dla dzieci

• Mini klub dla dzieci

• Animacje dla dzieci

• Brodzik w basenie

• Plac zabaw

• Łóżeczko dziecięce (bezpłatnie, dostępne na życzenie)

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel oferuje różne kategorie pokoi, dostosowane do potrzeb rodzin, par oraz osób podróżujących indywidualnie. Wyposażenie pokoi:

• Balkon lub taras

• Indywidualnie sterowana klimatyzacja

• Telewizja satelitarna

• Bezpłatny dostęp do Internetu

• Sejf (za opłatą)

• Dodatkowe rozkładane łóżko

Rodzaje pokoi:

• Standard (Balkon lub Taras) - przestronny pokój dla 2 - 3 osób.

• Standard Economy (Balkon lub Taras) - ekonomiczna wersja pokoju standardowego. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika (szczegóły poniżej oraz na stronie przewoźnika)

• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (bagaż umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (bagaż umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta ( wysokim sezonie polskojęzyczna asysta telefoniczna)

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

•- bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Bułgarii nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (balcony or terrace)

2 dorosłych

All Inclusive Plus
Wylot
10:05
12:55
KRK · 22.09 (Pon.)Kraków
VAR · 22.09 (Pon.)Warna
Przylot
13:20
14:05
VAR · 29.09 (Pon.)Varna
KRK · 29.09 (Pon.)Kraków
3 460 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking X Parking, ul. Medweckiego 40, 32-083 Balice

190
za 1 auto
1 auto
Data od
22.09.2025
Data do
29.09.2025
190
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

288
za wycieczkę
288
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 460

Cena całkowita

3 460
Zaliczka płatna teraz1 038
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 25

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 25 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Ewa
Opinia zweryfikowana

Lipiec 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 30.07.2024

5.7

Czasy świetności ten hotel ma za sobą. Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny, boiska, restauracja, taverna (bar z napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi oraz przekąskami), tuż obok znajduje się aquapark (płatny, ale klienci Itaki mają jeden darmowy wstęp). Hotel i przynależne do niego obiekty usytuowane są w lasku, lecz roślinność jest marna - krzewy suche, zaniedbane, miejsca, na których powinna rosnąć trawa to w zasadzie nieużytki, łyse połacie, brak kwiatów, widać, że teren ten jest zaniedbany, niedostatecznie pielęgnowany, w zasadzie nie widać ogrodników, jak to zaobserwowałam w hotelach w innych krajach. Dodatkowo mnóstwo suchych liści, których nikt nie usuwa, jedynie omiatane są przez pracowników gospodarczych ze ścieżek i (co widziałam) wyrzucane za krawężniki, na wspomniane wyżej miejsca, gdzie brakuje trawy. Liście wpadają też do basenów, ale tutaj akurat basenowy regularnie wyciąga je z wody.

Leżaki/stoliki przy basenach bardzo brudne, widoczne jest, że obsługa hotelowa o to nie dba. Toalety przy głównym basenie bardzo brudne i śmierdzące. Toaleta obok drugiego, mniejszego basenu, nieczynna.

Stoły w tawernie (snack barze) często brudne, nie sprzątane na bieżąco.

Co do pokoju, to otrzymałam w głównym budynku, w części C. Ogólnie pokój schludny, lecz jest parę mankamentów, tj. uszczelka od ścianki kabiny prysznicowej ciągle odchodziła, co sprawiało, że drzwi kabiny nie chciały się domknąć, za każdym razem trzeba było wciskać uszczelkę na właściwym miejscu (czasem nawet kilkakrotnie, by móc się wykąpać bez rozchlapywania wody na łazienkę). Jest to problem łatwy do rozwiązania, ale widocznie hotel nie dostrzega takiej potrzeby. Zasłony przy balkonie oberwane po obu stronach. Firanki brudne. Podczas 7-dniowego pobytu posprzątano mój pokój tylko dwa razy - dwa dni z rzędu, potem w ogóle. Musiałam prosić panią sprzątającą o wymianę ręczników i papier toaletowy, co uczyniła. Klimatyzacja działała bez zarzutów. W minibarku brak czegokolwiek, a zwłaszcza wody mineralnej, co w obecnych czasach jest standardem. Brak małej wody butelkowanej również w snack barze, by móc wziąć ją do pokoju. Poprosiłam w recepcji o wodę i po dwóch dniach niemal codziennie otrzymywałam półtora litrową wodę do pokoju.

Co do animacji, to nie będę się wypowiadać, bo nie ma specjalnie o czym. W ciągu dnia zauważyłam zajęcia aerobiku, pod wieczór animacje dla małych dzieci - dwie animatorki tańczyły z dziećmi do muzyki. Wieczorami na terenie hotelu po prostu nuda. W patio przy lobby barze bardzo mało stolików, usiądzie naprawdę niewielu gości. Mi udało się to tylko raz. Dostępne natomiast rozmaite napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

Plaża znajdująca się około kilometra od hotelu jest naprawdę cudna - czysta, szeroka, piaszczysta, łagodne zejście do morza, woda czysta i ciepła. Na plaży dostępne bezpłatne parasole i leżaki, nietrudno o miejsce nawet przy sporym obłożeniu. Co istotne, na plażę cyklicznie dowozi bezpłatny autobus. Dla tych, którzy chcą dostać się na plażę pieszo dodam, że dojście jest nieuciążliwe, szybka, przyjemna trasa. Przy plaży bar hotelowy, gdzie klienci korzystający z opcji "all inclusive" mają dostępne przekąski - surówki, mięsa, ziemniaczki, bardzo dobra pizza, owoce, napoje zimne i gorące.

Co do hotelowej restauracji, to stoły uginają się od rozmaitego jedzenia. Tutaj muszę przyznać, że dania o każdej porze dnia są różnorodne, niczego nie brakuje, potrawy stale są uzupełniane. Dostępne zimne i gorące napoje. Stoi także beczka z kranikiem, w której jest piwo. Kelnerzy na bieżąco sprzątają ze stołów naczynia po gościach, by były dostępne dla kolejnych. Tutaj jednak wiele do życzenia pozostawia czystość stołów.

Pracownicy hotelu mili i pomocni.

Ogólnie, hotel oceniam na trzy gwiazdki.

Zalety

Plaża jest przecudowna!

Miła obsługa.

Wady

Zaniedbana infrastruktura. Widać ząb czasu.

Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Primasol Ralitsa Aqua Club

Port Marina Dinevi 78 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi

Pogoda

21°C
16°C
22°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Marzysz o wakacjach?

Nie czekaj, łap wakacyjne perełki!

Sprawdź oferty