3 596 zł
/za wszystkich
Blue Orange Beach Resort





Opis oferty
Naszym zdaniem
Kameralny hotel położony bezpośrednio przy publicznej, piaszczystej plaży, ok. 4 km od centrum Sozopola. Hotel posiada basen zewnętrzny, basen kryty, restaurację główną oraz 2 bary. Dla swoich Gości hotel przygotował animacje dla dorosłych oraz dzieci, wieczorne przedstawienia, a dla najmłodszych mini klub oraz plac zabaw. Hotel Blue Orange Beach Resort to doskonały wybór na spokojny wypoczynek.
Położenie
Centrum Sozopola znajduje się ok. 4 km od hotelu, bezpośrednio przy publicznej i piaszczystej plaży Zlatna Ribka z łagodnym zejściem do morza (leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą -w miarę dostępności, bar na plaży- płatny). Najbliższe sklepy, bary i restauracje znajdują się ok. 3 km od hotelu. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się ok. 500 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Burgas znajduje się ok. 44 km od hotelu, port lotniczy w Warnie znajduje się ok. 168 km od hotelu.
Wyposażenie
Czterogwiazdkowy hotel składa się z budynku głównego (5 pięter) oraz 6 budynków bocznych, częściowo wyremontowany w 2022 roku, położony w zadbanym ogrodzie. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestrzenne lobby, basen zewnętrzny o nieregularnym kształcie dla dorosłych z wydzieloną częścią dla dzieci (czynny maj-wrzesień), basen kryty (czynny w zależności od warunków pogodowych, nie posiada wydzielonej części dla dzieci), leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie (w miarę dostępności ), restauracja główna, 2 bary (bar w lobby, bar przy basenie), bezpłatne Wi-Fi w lobby, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: ręczniki przy basenie, pralnia, lekarz (na wezwanie), masaże, łaźnia parowa, mini market, wypożyczalnia rowerów.
Pokoje
81 pokoi:
Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Single Use Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Single w. Child Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Standard Balcony or Terrace (Studio): ok. 36 m2, pokój dzienno-sypialny, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Single with Child Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Standard Balcony or Terrace (Standard Apartment - AP DTS): ok. 54 - 60 m2, pokój dzienny + sypialnia, dla maksymalnie 4 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), aneks kuchenny, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras. Zakwaterowanie: 14.00
Wykwaterowanie: 12.00
Wyżywienie
All Inclusive (AI) - śniadanie (07.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.30) i kolacja (18.30 - 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski (15.30 - 17.00), słodkie przekąski (15.30 - 17.00). Lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (10.00 - 23.00). Dodatkowo płatne: napoje importowane, i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Sport i rozrywka
Bezpłatnie: animacje (czerwiec-wrzesień), wieczorne przedstawienia (okazjonalnie), siatkówka plażowa. Płatne: wielofunkcyjne boisko sportowe (ok. 200 m od hotelu, tenis, siatkówka, mini piłka nożna), sporty wodne na plaży.
Dla dzieci
Bezpłatnie: animacje (czerwiec-wrzesień), mini klub (4 - 12 lat), plac zabaw, krzesełka w restauracji. Płatne: łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, za opłatą).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie. Przelot liniami WizzAir:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
• WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
• Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
• Pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
• Bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
• W cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
• Bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim. 24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm standard room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Studio standard studio (balcony or terrace)
2 dorosłych
Ap_dts standard apartment (balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 596 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.3
Obsługa hotelu oprócz 2 recepcjonistów nie mówi po angielsku. Z barmanem w ogóle nie można się porozumieć, mówi on tylko po bułgarsku i niemiecku.
Ponieważ napoje w opcji all inclusive nie nadają się w ogóle do picia, oraz bardzo wielu z nich po prostu nie ma i nie zamierzają ich uzupełnić ponieważ koniec sezonu się zbliża, postanowiłam zamówić z karty płatnych napoi drink “Pina colada”. Barman nie wiedział co to w ogóle jest, a jak mu pokazałam palcem na karcie drinków to zaczął przygotowywać drink na podstawie składników, które były podane w menu. Wziął rum -CZARNY!, powiedziałam mu że ten napój robi się z białego rumu, to zamienił butelkę, po czym wziął jakiś niebieski likier i spojrzał się na mnie czy ma go dodać, następnie usłyszałam “kokos finish” oraz “śmietana finish”, drink pina colada w wykonaniu tego pana składał się z białego rumu oraz soku ananasowego z maszyny. Zapłaciłam na to 11 lewa. Pan barman nawet nie miał odwagi powiedzieć “nie zrobię tego drinka bo nie mam na niego składników oraz nie wiem jak to się robi”. Postawił mi rum z sokiem po czym bezczelnie zażądał za to pieniędzy, mimo że nie dostałam tego o co prosiłam.
Pan barman ogólnie wygląda jakby miał pretensje o to, że go od telefonu odrywam prosząc o jakiś napój. Przez cały dzień poda może 20 napojów wszystkim gościom bo nie jest ich tutaj dużo i to robi wtedy taka minę, że człowiekowi się odechciewa wszystkiego.
Zamiast coli z maszyny leciała woda, zamiast soku pomarańczowego także, w napoju Fanta z nalewaka razem z napojem wypływały robaki z wyglądu przypominające meszki.
Wybór herbat tutaj jest tylko pomiędzy zieloną i rumiankową. Prosiłam obsługę restauracji aby poszukały zwykłej czarnej herbaty, ale niestety znów usłyszałam “finish”.
Basen to tragedia. Nikt o niego nie dba, pływają w nim liście sprzed tygodnia.
W łazience chodziły robaki.
Jeżeli chodzi o jedzenie to chyba powinniście Państwo tutaj sanepid wysłać. Przysięgam, ze nie robię z siebie wybrednej księżniczki, ale tego po prostu nie da się jeść. Jedzenie jest nieświeże, codziennie podawane jest jedno i to samo, bardzo mały wybór, a połowa płyt podgrzewających jedzenie jest już wyłączona (moim zdaniem w trakcie sezonu na tych płytach także serwowane są posiłki i wtedy jest większy wybór). Po posiłkach zarówno ja jak i moi rodzice z którymi tu przyleciałam czujemy się chorzy. Jakość produktów jest przerażająca. Wszystko z najtańszej półki. Niestety nie mamy możliwości zjeść gdzieś indziej bo w pobliżu nie ma restauracji ani sklepów. Jedynie na wycieczkach jedliśmy w restauracjach, ale niestety nie jestem w stanie wydać codziennie 15 lewa na taksówkę w jedną stronę do Sozopolu aby zjeść śniadanie obiad czy kolację.
Na podwieczorek miały być hot dogi, kanapki, croissanty oraz pizza (zdjęcie menu w załączeniu), niestety przez cały tydzień otrzymaliśmy tylko pizzę robioną ze składników ze śniadania. Maszyna z lodami jest zepsuta więc lodów także nie mieliśmy okazji spróbować.
Rozumiem, że to jest końcówka sezonu, ale postanowiłam wylecieć na wakacje we wrześniu aby uniknąć tłumów oraz dzieci w wieku szkolnym. Dlaczego w związku z tym nie mogę się nacieszyć pełną ofertą hotelu tylko okrojoną?
Jestem pewna, że w miesiącach lipiec i sierpień jest większy wybór dań, są one bardziej urozmaicone oraz jest możliwość skorzystania ze wszystkich napoi.
Rozumiem, że hotel ma teraz mniejszą ilość gości, ale chyba za coś jednak zapłaciłam, prawda?
Podróżuje od kilku lat do różnych krajów, z różnymi biurami podróży, zazwyczaj wybieram hotele 3*, tym razem chciałam zobaczyć różnicę i wybrałam hotel 4*, jednak nie tego się spodziewałam. Ten hotel nie zasługuje na 4* i czuję się tym oszukana. W hotelach 3* miałam lepsze warunki. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że to był najgorszy hotel w jakim byłam. Nie sądziłam że wybierając hotel 4* z opcją all inclusive będę chodzić głodna ze strachu żeby coś zjeść.
Polecam usunąć ten hotel ze swojej oferty bo stracicie klientów. Ludzie ufają Wam lecąc z Waszą firmą na wakacje, a tu taka niemiła niespodzianka. Wakacje oceniam bardzo słabo. nie mogliśmy się doczekać wyjazdu z tego miejsca do domu.
Zalety
• Blisko do plazy
Wady
• Obsługa, jedzenie, drink bar, podejście do gosci, hotel na zadupiu, nie ma nic dookola
Mapa



Atrakcje w okolicy Blue Orange Beach Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.